Kclyl Yarın sabah aşılama olacağım ve endişelerim var ağrılı bir işlem mi, cipli aşılama olacak tutar mı ? Nasıl sabah edeceğim bilmiyorum tecrübesi olan yazabilir mi
-Cennetkusuannesi- Kclyl hiç acılı bir işlem değil 2,dk falan sürüp bitiyor normal vajinal muayene gibi bir farkı yok hiç kasma kendini inşallh tutar ilkte tutanda var tutmayanda. Olumlu düşün
Aleyzeee Kclyl hiç acımıyo kendini kasma stres yapma inşallah tutar ilkte stres yapar kafana takarsan olmaz biraz rahatla sakin ol beslenmene dikkat et ağır iş yapma ama günlük hayatından da ödün verme günlük hayatına dön gez dolaş yine ama kafaya takip stres yaparsan olacak şey olmaz unutma o yüzden içini ferah tut ❤️
Halime34 Kclyl ben iki kere yaptırdım tutmadı tutan çok var tabiki hakkında hayırlısı olsun inş ağrısı bi işlem değil ama vajina yıkanırken biraz acı hissediyorsun okafar korkulacak birşey yol yok
Zbyd3 Hiç ağrılo degil sakin ol Allaha tevekkül et canım o en doğrusunu bilir . 3 5 dk sürüyor zaten vajinal muayene gibi kasmadan tut kendini sonrasında 10 15 dk bekletmeişlerdi beni masada sonra kendim çıktım . Çipli aşılmaydı rabbim inşallah nasip eder
Halime34 Kclyl spremleri göndermeden önce vajina birşey takıp suyla yıkıyorlar sonra sprem mi gönderiyorlar içer