Leyla29 Geçen hafta sancılandım Banu hanım nöbetçiydi ilk kez kendisini ogün tanıdım. Sancın var alttan muayne etmemi ister misin açılman varmı diye bakmak isterim dedi bende siz nasıl uygun görürseniz dedim. Çatala uzanmadan bi örtü verdiler uzandım örtüyü üstüme örttüm Banu hanım eline eldiven giyip, jel sıktı 30-40 saniyelik bi işlem iki parmağını sokup çıkardı canım hiç yanmadı eli hafifti :) açılmam olmadıgı için yatış vermedi serum ve ciğer geliştirici olup cıktım. Yinede Nazlı hanım biraz daha sıcak geldi ama ikiside iyiydi yine de :)