Meryemak Nz1 ben kullanıyorum ilk gebeliğimde de kullandım doğuma kadar hiç çatlağım olmadı ama doğumdan sonra göbek çevrem böyle çatlak gibi değilde büzüşme gibi oldu şu an 14+4 haftalık gebeyim kullanıyorum
annesininincitanesi Nz1 Benim büyüklerimden duyduğum kullanılıyormuş ve çatlamayı tamamen engellemese de çok az olmasını sağlamış, ben kullanmadım.