Aysenleminigi Kızlar merhaba, dün doktor kontrolüm vardı ne sancı ne ağrı hiç bişey çıkmadı,doktordan sonra avm de biraz yürüdüm, eve geldiğimden beri 10-15 dk bir ciddi bir Alt karın ağrısı var adet olacakmış gibi yanıyo resmen alt bölge,ama bel ağrısı vs yok neden böyledir acaba var mı başına gelen
Figennn Aysenleminigi 39+4 bnde ise bel ağrısından başka ağrı yok🤷🏻♀️ Bu bebekler neden gelmiyo😂 cinsiyetiniz ne canım😍
Aysenleminigi Ve sanki böyle gaz doluymuşum gibi sürekli gürül gürül karnım, adet olunca bağırsaklarda bi değişiklikler olur ya onun gibi. Anlamadım gitti, bebiş kanala mı girmeye çalışıyor acaba
Ayzeli Ayakta kalmanın etkisiyle çocuk baskı yapmış olabilir. Bebeğinin hareketlerinde anormallik yoksa, bacaklarını yukarı kaldır dinlen, kendini gözlemle
Aysenleminigi Endegerlimoglum hadi bakalımmm😂 allah sağlıkla büyütsün öncelikle 😊 başka belirti var mıydı düzenli miydi nasıldı, benim mesela sancı geldiğinde sanki bişey baskı yapıyor büyük tuvaletim var gibi oluyor bi değişik
Endegerlimoglum Aysenleminigi evet kasık ağrım düzenliydi. Ikı gün uzun araliklarla geldi doguracagim zaman 2 dakikaya düştü. Başka belirtim yoktu çatı muayenesi olduğum için kanamam vardi. Siz oldunuz mu cati muayenesi
Aysenleminigi Endegerlimoglum evet 38 de olmuştum olduğum gün içinde kanamam oldu azar azar ama sonra hiç belirtti yoktu,düne kadar. bakalım beklemedeyim bende hemen hastaneye gitmek istemiyorum hemen 🤷♀️
Endegerlimoglum Aysenleminigi çatı muayenesi doğumu tetikliyo diyolar doğru mu bilmiyorum ama ben 3. Cati muayenesinden sonra doğurdum. Sizde bi avazda kurtulursunuz insallah
Aysenleminigi Endegerlimoglum amin inşallah😍 son bir soru sizin hiç açılmanız vs var mıydı sonradan bi anda olabiliyor mu yoksa açılma
Endegerlimoglum Aysenleminigi dediğim gibi 3 cati muayenesinde hiç acilmam yoktu. Doğum da gittiğimde tam açılma denildi. Bende şok oldum. Son çatı muayenesinden 2 gün sonra tam acilmayla doğurdum 🙈 Allah herkese nasip etsin