Bunu bütün doktorlar öneriyor sadece çevremizde ki insanlar önermiyor ben yaptırdım ve şeker çıktı şuan diyetisyen ve dahiliye doktorunun kontrolünde devam ediyorum ve iyi ki yaptırmışım diyorum çünkü ilerde bu şeker bebeğe geçebilir bende kalıcı olabilir kontrol altında olmakta fayda var diye düşünüyorum.