Erkekannisi2 yok ikinci doğumumdu. 9 da yatırdılar 12 1 gibi de sancım başladı 19 da doğurdum. Ama doktorum yavaş ilerlediğini söyleyip durdu hep gidip gelip, zaten 3 cm de başladın 4 5 saate doğması lazım hareket et biraz bak yan odadaki senden sonra geldi şimdi emziriyor falan diye söyleniyordu hep 😀açıklık varken doğumun hızlı ilerlemesi bekleniyormuş hep