Kızlar nasılsınız ? Ben iki üç gündür sadece ölü gibi yaşıyorum uyanınca iki üç saat sonra kahvaltımı yapıyorum sonra da ancak akşam yemeği sanki tükenmişlik sendromu yaşıyorum 😂 hiç enerjim yok ya ev temizliğim duruyor ama annemler falan gelip yapacak en ufak bir işte belim çok ağrıyor çünkü. Hastane çantasındaki eksikleri tamamladım ama bikaç bi şey ütüleyip ekleyeceğim onu bile erteliyorum. Reels kaydırıp yeni doğan bebeklerin kavuşmasını görünce ağlıyorum değişik bir Araf bu taraflar 😬 sizde durumlar nasıl ???