Benim de 5 haftalıkken bir kese ve bir kan pıhtısı gibi görünen bir şey var dedi doktor. 6. Hafta vajinal ultrason yaptı o kan pıhtısının hala durduğunu arkasında ki kesenin geliştiğini söyledi. Sizce bu normal mi daha sonra diğer kese gelişiyor mu yoksa böyle mi kalır. Bugün 7 haftalığım ilk kez kalp sesini duyduk ikiz olsaydı belli olur muydu