Buseeeee66 belimin sol tarafında çok ağrı vardı 1. Ve 2. Gün gecikmesinde başka farklı bir belirtim yoktu, sonradan 7+2 de zaten sağlıksız gebelik olduğunu öğrendim gelişmemiş demişti doktorum 24 nisanda kürtaj oldum, 2. Gün silik çizgiyi görüp kan verdiğimde ise 148 çıkmıştı beta değeri