Arkadaşlar ben artık kafayı yemek üzereyim lütfen okuyup yardım edin . İlk gebeliğimi öğrendiğim de 5hafta 10 gün dedi doktor (özel hastane doktoru) sonrasın da 8 gün sonra tekrardan gittim senin bebeğin 5 hafta 10 gün değil 4+2 imiş şimdi de 5 in sonlarındasın dedi sadece . Sonrasın da 2 hafta sonra gel dedi gittiğim de boş gebelik bebek yok kalp atışı yok 6+2 de kalmış dedi alınması lazım 15 K fiyat çıkarttı bende devlete gittim devlette boş gebelik 7 haftalıksın deyince haftalar uyuşmuyor diye aldırmadım . 9 gün bekledim ünlü başka doktora gittim gelişmiş ama gelişimi durmuş dedi . Bebekte görünüyordu ama alınması lazım dedi 20 K fiyat çıktı . Devlete gittim alınması için çok sevilen sıra bulamadığım doktora denk geldim alttan baktı ve bu bebek geç döllenmiş 4 ml şu an da kesen de 1.5 cm 4ml olan bir bebekten kalp atışı beklenmez zaten takip edelim dedi ve almadı bebeği . Benim adet tarihim 21 Mayıs ama 12 Haziran da kan testin de bebek yoktu o yüzden bebek aslında geç olması mantıklı geldi devlette ki de aynısını dedi geç olmuş haziran sonlarında olmuş gayet normal dedi . Şu an da az az kanamam var. Kahverengi geliyor sonra hafif pembe oluyor progestan kullanıyorum iğnesini ve vajina yolundan alıyorum ilacı alınca kahverengi oluyor sonrasın da pembe oluyor 4-5 gündür böyle ben kafayı yiyeceğim nolur yaşayan varsa yardımcı olabilir mi ?