heyecanli1anne__ benlerin çoğalması insülin direncine bağlı bir durummuş. Normal zamanda da insülin direncin yükselirse benler çoğalıyor. Hamilelikte şeker ve insülin değerleri hareketlendiği için benlerin çoğalması normalmiş. Ben hamilelikten 2 yıl önce benlerimi aldırdım. İnsülin direncim için diyet yaptım. Çıkmıyordu şimdi hamilelikle benimde yeniden çıkmaya başladı.