Zulfiye06 gebelik akıntısı normal. Benim de ilk başladığında çok endişelenmiştim doktoruma sormuştum normal demişti, dediğiniz gibi arada içinde hafif bir sarı akıntı da geliyor ama doktorum normal dedi. İdrar sonucum da temiz çıktı. İçiniz rahatlasın isterseniz bir idrar verin endişe etmeyin
🙏🏻🌸