rabiayy bende de 29.hafta da sertleşmeler başlamıştı her muayenede nst ye giriyorum ama sancı falan çıkmadı hiç şuan 35 olucam hala sertleşmeler her gün oluyor neredeyse. Doktor magnezyumu ihmal etme sakın ve kendini yorma dinlen dedi sadece aksi bir durum söylemedi