mavideniz9696 beyzanuru Yoo neden sorun olsun benim doktorum 36. Haftaya kadar istediğin yere git 36 dan itibaren gözümüzün önünden ayrılma demişti
Anneoluyorumhello beyzanuru 32. Haftamda gittim tatile doktorum da çokta iyi yapmıssın dedi 😍 bir riskiniz yoksa herşey yolundaysa gidebilirsiniz çok iyi geliyor
Zeynepkarip beyzanuru biz bugün 29 haftaya girdik doktorumuz uzun yolculuksa 2 saatte bir yürüyüş yapmam gerektiğini söylemişti ama yakın mesafe olduğu için bir sorun olmaz demişti💕
beyzanuru bahar8 doktoruma yazdm ama daha gormedı ama kontrollerde hersey normeldi oyuzddn bende onercegını dusunuyorum
beyzanuru mavideniz9696 bencede oyle bı sorun yoksa erken dogum rıskı yoksa gıtmeye ızın verılır duye dusundum benm en son gıttıgımde bır hafta once gıttıgımde herseyım normeldı ıns bısey olmaz
bahar8 beyzanuru Muhakkak bir sıkıntı yoktur. Doktorunuz gidebilirsiniz dediğinde gönlünüz rahat yola çıkarsınız 🥰
mavideniz9696 beyzanuru bence yüzmek falan da iyi gelir hatta son gününe kadar yüzebiliyorsan yüz diyorlar hatta