Kızlar adetim 24 temmuz da başladı 29 temmuz da bitti ama kanamam pembe olarak başladı bir ara kırmızıya döndü ve kahverengi olarak bitti fakat normal adet gibi değil di günde sadece bir iki dakika geldi hamile miyim diye test yaptım erken gebelik testi çok çok silik çıktı ertesi gün normal test yaptım negatif çıktı ve bugün bir hafta sonra tekrar kanamam başladı kahverengi bir kanamam var gün içinde ara ara gelmeye devam etti yarın test yapicam ayın 8 ne de randevu aldım gidicam ama bilemedim sizce gebelik var mıdır çok başka bir şey