Kızlar iyi akşamlar kimler benimle bir gidiyor nasılsınız her şey yolunda mı yarın ilk Nst gireceğim bir şey soracağım size karın aşağı inmesi ne zaman başlıyor acaba baş aşağı olması ile kanala girmesi aynı anlama geliyor sanıyordum öyle değilmiş kaçıncı haftada girmesi beklenir biraz anlatsanız başından geçen güzel anneler ilk bebeğim hayırlısı ile bu haftaya geldik sıcaklar yoruyor sabun gibi kay gel annem diyorum 😁