Selfm Kızlar 34 haftalık hamileyim. Hamilelik boyunca kaşlarımı açtırmadım ama artık çok sıkıldım kendimi çok salmış hissediyorum siz hamilelik döneminde kaşlarınızı falan açtırdınız mı açtırdıysanız hangi markayı kullandınız bilgi verir misiniz
Burcussuss Selfm vallahi ben normal boya ile 9.1 ile açtım dayanamadım çünkü kontrollerimde detaylımda vesaire hiçbir problem çıkmıyor psikolojik olarak kendimi çok bakımsız pis hissediyordum açtım
Burcussuss Selfm ben yaşamadım ama çok da bekletmedim bu arada kısa sürede açılsın diye sürüp streçledim sıcaklığı ile çabuk açıldı yıkadım