rabiiiij hanımlar merhaba bugün tam idrar tahlili sonucum çıktı protein +1 diyor normalde 0 olması gerekiyormuş internette de bunun protein kaçağı olduğu gebelik zehirlenmesi gibi durumlarda olduğu yazıyor biraz tedirgin oldum bilgisi olan var mı?
Busra2013 rabiiiij bilmiyorum ama kotu bisey o gebelik zehirlenmesi die biliyorum risk fln yinefe uste kalsin bilenler yszsin
Esma006 rabiiiij evet gebelik zehirlenmesi söz konusu yüksek tansiyon da yapıyor protein kacagi tuzlu yeme artık bide 24 saat idrar alsınlar senden onu doktoruna danış derim önemli konu