Civcivim33 katılıyorum, prima ve sleepy çok sızdırdı ve pişik yaptı bebeğimde. Abimin tavsiyesiyle minies aldım ve harika çıktı. Ne sızdırma ne pişik. Molfixten de çok memnun kaldım. Bez bırakma döneminde en son baby turco da kullandım o da güzeldi. Özetle prima ve sleepy nin fazla abartıldığını düşünüyorum. On sene önceki gibi değil piyasa, birçok iyi dokunmuş bebek bezi var