20+4 hamileyim en başından çok rahat geçti hiç zorluk yaşamadım hiç belirti yaşamadım ama 10.haftadan itibaren akşamları karnım sertleşiyor ve gaz problemi yaşıyorum doktor tamamen normal olduğunu söyledi onun dışında geceleri de bacak ağrısıyla uyanıyorum bir süre uykuya dalamıyorum :(