Ksnmera hayırlı geceler.. Benimde ikinci hamileliğim ve bir kızım var bir kızım daha olacak. Çevreden nasıl bi psikolojik baskı olduysa sanki bir kızım var ikinci kesin oğlan olacak kafasını yaşadım. Hatta doktor ilk tahminde bulundğunda odasından çıkıp ağlamıştım kimseye diyememiştim. Sonra sonra dedim ki Allah hayırlı sağlıklı azada noksansız versin hakkımda hayırlısı buymuş dedim. Ama yakın çevremden bi kaç insan hâlâ cinsiyette bir değişiklik var mı kesin değildir erkek ama göstermiyordur gibi söylemlerde bulunuyorlar. Çok üzücü gerçekten…