
Kizlar adetim 77. Gunundeyim 34-35 yada 39 günde en geç adet oluyordum . Ovulasyon testi yaptım rastgele pozitif çıktı . Doğum yapalı 12 agustosta 4 ay olacak . 40 om çıktığımda olmuştum adet . Şimdi 2. Yi bekliyorum hala olmadım . Bu görselde yumurtlama testlerim var iki ayrı markanın pik olmuş dimi ?Ama catlama olmadı sanırım hala . Ne zman adet olurum sizce