Merhabalar 34 haftalık tüp bebek ile hamileyim daha önce gebelik kayıplarım oldu genetik testte pıhtılaşma bozukluğu çıkmıştı bu haftaya kadar ecopirin ve 4 binlik axeparin diye bir iğne vuruluyordum oksaparla aynı işlev bir iğne, doktorum pazartesi gününden itibaren ecopirin bırak sadece iğneye devam et dedi dünden beri içmiyorum, sizler ne zaman bıraktınız hapı acaba bir sorun oldu mu tedirgin oldum , sezeryan olacağım inşallah 37 veya 38 haftada duruma göre