visnelicheescake Papatya-18 Gebelikte genellikle kokoreç onermiyorlar sanırım tam emin değilim ama sakat ata giriyor diye biliyorum
Bumah Papatya-18 ben tuzlama yedim yasak olduğu halde sakatat yasak o gece berbattı hep kustum bence yeme eziyetini çekersin sonradan
Burcussuss Papatya-18 ay ben kelle paça işkembe falan içtim canım çok çekti kokoreçci bilemedim iyi pişmişse belki nefsini köreltmek için biraz yiyebilirsin