nrvzr S-nur1 benim ikinci doğumum olacak oğlum 37de 3 kg doğdu ama gitti kuvöze ciğerindeki suyu atamadı için. Şimdi biraz daha erken doğum olursa korkuyorum ya
ylnydgd Akciğer gelişimi tamamlandıysa genelde 2 kg altında olmayanları almıyorlar diye biliyorum. 34. Haftada arkadaşımın oğlu girmemişti
nrvzr ylnydgd gelişimi iyimiş demekki kiloyla alakalı olmuyor genelde. Çok teşekkür ederim 🙏 umarım benimki de gitmez
MavianneTugba Kızım 34+5 de doğmuştu 2500 kilo küveze falan girmedi bi sıkıntı yaşamadık şimdi 10 yaşına girecek ☺️
nrvzr senaaaaaaaaaa benim de bu haftalarda doğum yapma durumum var ama çok korkuyorum açıkcası ama sağlıklı doğan bebek de çok sanırım
Nursemom90 Tek kriter kilo değil oğlum 34+3 te doğdu girdi maalesef solunum sıkıntısı yoktu ama su yutmuş enfeksiyon olmuş bir hafta ilaç bitene kadar kaldı. Ondan küçük doğup girmeyende var. Belli olmuyor tamamen bebeğe bağlı