kızlar 22 haftalık hamileyim hep özele gidiyorum ikili testim falan cok ıyıydı bugun doktor kontrolunda bebegin kalbindeki damarlardan biri dışarda dedi doktor detaylı ultrason yapmamı perinatoloji bolumune gitmemi söyledi hiç böyle bişey duymadım hala tam olarak ne oldugunu anlamadım daha önce duyan cevresinde olan varmı tedavisi nedir korkuyorum