30 temmuz regl olmam gerekiyordu test yaptım pozitif çıktı 4 ağustos kan verdim betam 178 geldi 2 3 gündürde karnımda adet ağrısı gibi hafif hafif ağrım vardı 5 ağustos yani bugün birden kanamam başladı 2 3 parça uzun uzun pıhtılar düşürdüm ve kanama durdu şu an birşey yok düşürdüm mü kimyasal gebelik mi anlamadım