Ahad annelerimiz zamanında pek çok şey yoktu tabiki ama doğumda ölen bebek veya anne ne kadar fazlaydı.. ki annelerimiz ameliyathanede bi sürü kişinin kullandığı malzemelerle doğum yapmıodu.. çok yanlış mantık.. vurulmazsan kimse seni nie vurulmadın die hapse atmaz ama sen kendini gereksiz riske atmış olursun😁 allah korusun sırf iğneyi vurulmadın die başına bişi gelse.. ne gerek var vurul geç.. gereksiz asilikler bunlar 😁 üçlü testi yaptırma mesela yada şeker yüklemesini😁 ama tetanoz ol💁🏻♀️