Kikiriki valla bende pazar yattım daha , antibiyotik tedavisiyle ilerledi dünden beri hiç gelmiyordu bugün akşam üzeri geldi doktor dün akşam ultrason ile baktığında sadece suyu az dedi ama senden su gelmediği sürece bebek su üretir dedi o kadar başka birsey demedi takipteyiz