Betulugi Kızlar esenler medipol ipek uzaldı hocaya doğum yapan var mı lütfen ses verin , son demler artık karar vermem lazım
Seymatysz58 Betulugi ipek uzaldı doğumunu bilmiyorum ama nurcansu ve damla kayanın memnun kalanlar olduğunu biliyorum
Betulugi Zeynep3434_ Ben ipek hocada doğum yaptım canım Sezeryan oldu İpek hocayla bir sıkıntı yaşamadım ama hemşirelerden hiç memnun kalmadım
ipekmom_ Betulugi ne anlamda memnun kalmadınız acaba? Bende burcu hocayla düşünüyorum doğumu ama hastaneden bikaç arkadaşım doğum yapmıştı memnun kalmışlardı ne gibi sorun yaşadınız
Betulugi ipekmom_ Öksürüğüm vardı dikişlerimden öksürmekte çok zorlandım hava istedim çok geç getirdiler Ağrı kesici iğne istiyorum 2 saat sonra geliyorlar Bebek emzirme desteği sağlanmadı biz kendi kendimize çağırdıkda bilgi aldık Refakatci nevsresimlerini gece 2de zorla aldık bunun gibi şeyler
insegnante ipekmom_ bende ilk doğumumu orda yapmıştım ebe ve hemşirelerden memnun kalmadığım için 2.yi orada doğurmak istemiyorum. Çok ilgisizlerdi.