Kızlar selam şuan 16 haftalık ikiz hamileyim ve 7. Haftadan beri gittiğim bir doktor var meşhur da birisi aslında ve paylaşımlarından etkilenerek seçtiğim bir doktor. Ancak muayenelerde bana karşı bi soğuk tavır hissediyorum. Biraz tuhaf gelebilir kulağa ama hissiyat da önemli bildiğiniz üzere rahatlık samimiyet vs. İkiz gebeyim ve cinsiyetler belli olurken ufak çaplı tahmin videosu çekildik hatta. ancak onu bile paylaşım yapmadı doktor. Ki ben baya bekledim paylaşmasını hatıra kalması için. Benden sonra kaç kişiyi paylaştığını da gördüm. Sizce çok mu hassas düşünüyorum yoksa doktoru değişmeli miyim?