Bugün endokrine gittim 2 haftalık ölcüm takipi yapmıstım bgun 3 ögünlük 4 dozda insilün verdi kullananlar var mı 2ci gebeliktede kullanıyo muyuz cok üzüldüm hem kndime hem bebegime ama dedemde anneanne babanne de oldugu icin yatkınlıktan dolayı malesef cıktı Lütfen dua edin dogum yapan anneler hamiş anneler cok sancılı sürecler Rabbim düşmanıma bile yasatmasın herkese güzel günler saglıkla kucagımıza alacagımızı kolaylıklı dogum diliyorum dualarınızı bekliyorum 🥹🫶🏻😢