Kızlar dondurulmuş embriyo transferi oldum şu an 4+5 im betam 2305 geldi bugün. Ayın 1 inde yani 4 gün önce betam 375 Progesteron 18 di. Doktor artı olarak PROGESTAN dex e başlattı bi de bugün kan vermemi söylediler progesteron 18,2 geldi nerdeyse hiç yükselmemiş bu durum beni biraz tedirgin etti. Transfer sonrası Progesteron değerleriniz nasıldı. Benim değerimi bi tık düşük gördüler ama her yerde bakıyorum 10 üzeri iyi kabul ediliyor bu bir sıkıntı olur mu lekelenme falan herhangi bir durum yaşamıyorum öyle