burcukorkmaz35 Feyyzaa ben gölge şeklinde ikinci çizgi gördüm. İsterseniz 1-2 gün sonra tekrar yapın. Muhtemelen hamilesiniz. Awox test yanılmıyor. Bende şuan ki hamileliğimi awox ile öğrendim. Buradan bir kaç kişi tavsiye etmişti.
rabiayy Feyyzaa bende bundan bir tık belirgin çıktığında betam 15 idi. 2 günde bir takip edin canım, inşallah vardır