Parinas teşekkür ederim, evet bende o şekilde düşünüyorum oğlum üç yaşına geldiğinde kardeşi doğmuş olsa benim için çok daha iyi olur gibi burada belediyenin etkinlik yerleri var yaş gruplarına göre günlük 2saat, o şekilde daha rahat edebilirim sanırım