Sudenzzz Gecen ay ilk aşılamamı oldum tutmadı, bugun doktor yumurtan gelişmiş tekrar asılama yapalım dedi çatlatma iğnesi verdi bu aksam vurucam. İlkinde tutmayıp 2. De tutan oldumu kızlaar 🥹
-Cennetkusuannesi- Sudenzzz bende temmuz 22 de oldum şuan ara ara lekelenmem var bi var bi yok yarın test yapıcam yoksa bende yarın ikiinci aşılama, için doktora gidicem
Sudenzzz -Cennetkusuannesi- bende temmuz 9 da olmustum tutmadı adet oldum ilk leke tarzında geldi sonra cogaldı bi kaç günde geçikti normalde günü gününe olurum progestandan sanırım adet bitince gittim bugun işte yumurtlama zamanına denk gelmiş tekrar deniyelim dedi tamam dedim
sahins -Cennetkusuannesi- -Cennetkusuannesi- ben ilkinde vitamin sağlıklı beslenmeye çok dikkat ettim tutmadı 2. Sinde ağır kaldırmak uzanmak dışında hiçbir şeye dikkat etmedim vitamin de içmedim ilkünki kadar yediğime içtiğime de dikkat etmedim ama gazlı içecek falan içmedim kahve falan içmedim bir de sürekli arkadaşlarımla kardeşimle falan vakit geçirdim düşünmemek için sanırım bunun çok faydası oldu
Sudenzzz sahins aynu bende ilk asılamada com yattım dikkat ettim aman hızlı yurumim aman dikkat edim bu sefer bende o kafadayım salıcam olca varsa olucak zaten 😑