30 temmuzda regl olmam gerekiyor du ama olmadım henüz de gelen giden yok göğüs hassasiyetim başladı karnımın içinde sanki damarlarımın içinde sular var patlıyormuş gibi birşeyler oluyor bel ağrım kasık ağrım mevcut akıntı ve vıcüt ısısında aşırı artış var 28 temmuzda kan verdim negatif ti ama rahim duvarım kalınlaşmıştı ama hala regl olmadım ama 6 gün geçti üstünden sizce var mıdır ya 🥲