Merhaba herkese bebeğim 35 günlük çişli bez sayısı 6yı rahat geçiyor günde dolu dolu 2 çişli bez de alıyorumdur ancak bebeğim tüm göğsümü boşaltıyor emmeye devam ediyor süt gelmeyince sinirleniyor ağlıyor uyuyor yarım saat içinde yine kalkıyor yine emmek istiyor elini ağzına götürüp ağlıyor. Çişli bez sayısı bir gösterge değil mş? Sütüm yetersiz mi ne yapmalıyım? Moralim çok bozuldu bu duruma. Bilen anneler yorum yapabilir mi?