Safiyercan Tuvalere gittiğim de peçete de ufak ufak kan görüyorum 38. Haftamdayim ve korkmaya başladım Doğum başlamış falan olabilir mi bi kaç gün öncesinde de nişanim gelmişti
Ssseval Safiyercan korkmana gerek yok öncelikle herkeste farklı zamanda doğum başlar nişan gelsede. Doktoruna ara yada git yönlendirir. Benim nişandan sonra bir hafta sancım gelmemişti , hemen gelende var
Zeynepduruali Safiyercan kanın miktarını tam bilmediğimden birşey diyemiyorum ama yine de ihmal etmesen iyi olur. Ne olur ne olmaz 🙄
Safiyercan Zeynepduruali yanı şoyle soyliyim peçeleye baktığımda kan olduğunu anlayabiliyorum ama aşırı degil tabi biraz daha bekleyip hastaneye gidicem
031965 Ben 32. Haftadayım 30. Haftada gördüm aynı şekilde kanı rahmim yumuşadığı için olmuş doktorum öyle söyledi şuan da erken doğum riskim var. Doğumun habercisi muhtemelen sizde de ben ilaç iğne kullandım o yüzden doğurmadım çok şükür daha ama sizin zaman gelmiş artık :)