Bumah Hanımlar ne zaman başladı sancılarınız. Nasıl bişey olucak ben anlarmıyım sancı olup olmadıgını adet agrısı gibi mi
irem10_ Bende merak ediyorum. 31. Haftada de kendim yaşadım 2 saat kadar sürdü düzensizdi sancıydı yani herhalde 32 de nst de sancım çıktı ama onu ben hissetmedim
zehradinler33 38haftalık oldum 4gündr sancı hissetmeye başladım ama oyle rahatsız edecek şekilde değil nst çekildim gayet iyi çıktı bakalm artık ne zmn doğuracam