esra6393 Kızlar 9 haftalık gebeyim 6.haftadan beridir sürekli kalp çarpıntısı oluyorum daha önce de çarpıntım vardı ama arada bir oluyordu şimdi sürekli bu normal mi kardiyolojiye gittiğimde bişey yok deniliyor
gzeminn esra6393 valla benm de aynisi ama ben 29 haftamdayim doktorum asla duz yatma dedi sol taraf dedi ama siz. Erken ama oliyor bildgm kadariyla gebelikde
su06k esra6393 bende 18+4 çok çarpıntı oluyorum ve aşırı huzursuz oluyorum hergün mutlaka oluyor ve uzun da sürebiliyor bazen tüm gün … ilaç kullanmıyorum ;(