aysenuryildiz Kızlar daha çok erken reglimin 3. Gününde sabah verdim sağlık ocağına 63,6 çıktı iyi mi sonuç 💗
cerensare aysenuryildiz bende reglimin 5.gününde 68 ile öğrenmiştim geç yerleşme olmuş demişti doktor hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin rabbim ☺️
aysenuryildiz Betbet12 yaaa bu mesajlarınız o kadar iyi hissettiriyor ki çok geriliyorum çünkü acabalarla Allah razı olsun 🥲💗
Pofidik123_ aysenuryildiz bende gecikmemin 3.günü 40.71 ile öğrendim şu an 15 haftalık oldum 🙃 hayırlısı olsun güzel sonuçlar alırsın inşallah 🥰
aysenuryildiz Pofidik123_ Allah razı olsun sizde sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah çok teşekkür ederim içim rahatladı 🥹💗
nuriyegcl Ben 6 gün gecikmeyle öğrendim 91′ di betam doktor geç döllenme dedi şu an 6+1′iz 2 güne 1 kan ver önemli olan ilk değer değil düzenli yükseliyor olması endişelenme 🌸💖