Merhaba arkadaslar ben 40 haftalık oldum ama sancı ve belırtı yok doktorum tatıle cıkıyomus cok canım sıkıldı carsamba gelıcekmıs seseryan yapalım ıstersen ama 41 haftaya kadarda bekleyebılırsın dedı ve ben normalmı ıstıyorum sexeryanmı karsr veremiyorum ya doktorum yokken sancım bırden gelırse baska doktorla nasıl yapıcam cok canım sıkıın