Ruyaku ilk kızımda benim de doğum başlamadı zamanında. 40 haftalık olmuştuk ve hiç bir açılma vs yoktu. 40+4′te düğünümüz vardı bende en spnunda hazırlandım gideceğim oynayacağım gelirse gelir napayım dedim kendi kendime 😅 o gün düğünde hiç oturmadım hep oynadım, her yanıma gelen sen bugün doğurursun diyordu ama hiç umudum yoktu. Neyse eve geldik o gece birliktelik de oldu aonra duş aldım uattım 2 saat sonra sancım geldi hastahaneye gittiğimizde 4cm açılma vardı. 4 saatte de doğumum oldu 40+5′te kızıma kavuştum 🤭 bol bol hopla zıpla oyna hareket et, çömel kalk, gün aşırı ilişkiye girin korunmasız olarak, bir ayak kaldırımda bir ayak yerde aksayarak yürü, merdiven in çık. Bu kadar beklemişken biraz daha bekle. Zaten dediğin gibi benimde 39 itibariyle 2 güne bir kontrolüm oluyordu. İçini ferah tut şimdiden sağlıkla kavuşmak nasip olsun inşallah 🤲🏼🌸