Merhaba kızlar 33+3 üm şu an. Karnımda bebek ani hareket etmişte karnımın içi acıyor gibi sancılar geliyor. Çok sık değil ama günde 10 kez falan oluyor 2 gündür. Bunlar yalancı sancı mı? Yoksa bebek hareketleri mi canımı yakıyor? Erkenden sancılarımın başlamasından korkuyorum da. Aynı haftalarda olanlar sizde de bu tarz durumlar var mı