Nur124 bu aşı yurtdışında 27-36 haftalarda tek doz olarak vuruluyor. Bebeği daha uzun süre korusun diye 30. Hafalarda yapıyorlar hatta. Ama adacel marka tdap aşısı istiyorum demelisin. Geç kalmamışsın merak etme ama aşı olmayıp sağlıkla doğuran da çok, sen nasıl rahat edeceksen öyle yap 🌺💕