Happy Mom Forum
Yükleniyor...
Bu site en iyi JavaScript etkinleştirilmiş modern bir tarayıcıda görüntülenir.
Bu sitenin tam sürümünü yüklemeye çalışırken bir şeyler ters gitti. Hatayı düzeltmek için bu sayfayı yenilemeyi deneyin.
Sancı
feyzaaa
Biz bugün 35+6 olduk nst de sancı çıktı. Sancı çıkınca ne kadar sürede doğar ki?🤔
Habibedrmn
feyzaaa
en yüksek kaça çıktı
feyzaaa
Habibedrmn
Bilmiyorum🙄 Ben ekranda bazen 60 üstü gördüm ama sanırım 60 üstü sancı sayılıyor
Habibedrmn
feyzaaa
aynen canim bide düzenli olmasi gerekiyor duzenlimi sancilarin
feyzaaa
Habibedrmn
Hayır düzenli değildi