senem0987 23 yaşındayım. İkili tarama testim temiz çıkmıştı. Daha sonra detaylı ultrason da bacak ve kol kısalığı, sol böbreğinde genişleme, karaciğerinde genişleme, karaciğerinde kalsifikasyonlar, bir de beyninde kist var. Fetal DNA testi yaptırdım sonucu yüksek riskli çıktı. Amniyosentez ve kordosentez yaptırdım. Bunların sonucu da down sendromlu olarak çıktı. Aldırmayı düşünmüyorum dedim ilk başta ama şimdi düşünüyorum da büyüdükleri zaman onlara bakmak zapt etmek zor oluyor yani kendim minyon tipliyim zaten büyüdüğü zaman bakamam diye çok korkuyorum sanırım aldıracam ama daha tam karar vermedim