gamzeozgurrr Merhaba hanımlar, pazar günü test yaptım pozitif görünce hastaneye gittim. Kan tahlilinde değerim 783 çıktı. 2 gün sonra yani bugün tekrar kan verdim. Değerim 3053 çıktı. Böyle hızlı yükselmesi normal mi? Bu durumu yaşayan var mı?