Kızlar 10 gün sonra bebeğim 6 aylık olacak , şu an kucağımda destekli oturtuyorum bazen de gün içinde çok kısa olacak sekilde yatağın kenarına arkasına yastık koyarak oturttuyorum ama bu konuda her kafadan bir ses çıkıyor kafam karışıyor, şimdiden oturtma beli batar diyip duruyor kv , bu çocuk şimdi oturmaya başlamayacak da ne zaman oturacak? siz ne zaman ve nasil başladınız?